środa, 18 września 2013

Rockowo na spotkaniu PRF

Czas na moją ulubioną sesję lipcową! Wpadła mi do gustu tak bardzo, że nie mogłam odpuścić. Dziękuję organizatorce za tak wspaniały temat i tak fajne miejsce! Żeby mieć tak fajną fryzurkę spotkałam się godzinę przed sesją z moją ulubioną panią charakteryzatorką (dyplomowaną!) Agnieszką Szymańską. Czesała mnie i malowała pod Pałacem Kultury, a tłumy skacowanych żulków miało nie lada uciechę. Później wraz z Andrzejem (a jakżeby inaczej) pojechaliśmy w miejsce nazwane Fort Bema. Trochę się naszukaliśmy ;) A gdy już znaleźliśmy... Oj działo się, zapraszam do oglądania!
Najpierw moje klimaty by Paweł Arczewski.



pif paf w Dariusza Wilickiego! ;)

A teraz fotografie Pani którą lubię najbardziej ze wszystkich PRFczowiczów- Marzenę Gierasimowicz! Fociła mnie 10min, bez męczenia, a efekty świetne! Ach, gdyby wszyscy w PRFie tak nie męczyli ludzi :D






Powyższa fota wykonana przez Pawła Sz.

A na koniec fotki od mojego ukochanego Andrzeja :)





I na koniec fota z rybiego oka... Samojebka jak zwykle, być musi! :))


Rockowo jeszcze będzie tu nieraz, to nie była ostatnia taka sesja ;)
Zapraszam na mój fanpage: Karolina Anna Prusińska Photomodel
Następny post będzie z sesji studyjnej, a potem dodam wakacyjny post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!