środa, 4 września 2013

Horror - Szpital zła

Hej! Dziś wreszcie mam czas by opisać moją pierwszą sesję z Pospolitym Ruszeniem Fotograficznym. Tematem sesji był "Horror- Szpital zła", czyli straszni lekarze, mordujący swoich pacjentów, lub pacjenci, którzy straszą w opuszczonym szpitalu... A ja jak zwykle niezdecydowana - po której stronie stanąć? Tak długo się zastanawiałam że wreszcie wymyśliłam - po obu!


fot. Marand

Idea spotkań PRF-u jest prosta: przychodzą na nie ludzie z pasją i pomysłami. Wszyscy mogą wziąć udział w takiej sesji zdjęciowej za darmo, wystarczy chcieć. Fotografowie, wizażystki, modelki i tak zwani "gżdacze" czyli pomocnicy i gapie. Jeśli natomiast masz pomysł na świetną sesję i miejsce które pomieści kilkadziesiąt osób możesz sam zaproponować udział w Twoim pomyśle i zorganizować sesję! To nie jest trudne, trzeba tylko podpatrzeć innych organizatorów i poczytać różne mądre rzeczy na facebookowej grupie Pospolitego Ruszenia Fotograficznego.


fot. Mariusz Kaszuba


fot. Paweł Sz

fot. Adam Kliczek

Wszystkich zainteresowanych takimi sesjami zapraszam tu: Pospolite Ruszenie Fotograficze
A na koniec moje ulubione zdjęcie z tej sesji, które wykonała Marzena Gierasimowicz.
Przy okazji zapraszam na moją nową stronę na facebooku: Karolina Anna Prusińska Photomodel




EDIT 29.09: Dostałam więcej fot z sesji! Od Oliwii Kucharskiej, czyli =Dun!










To już na pewno koniec :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!