wtorek, 10 września 2013

Burleska w lokalu Moulin Rouge Petit


Sesja Burleskowa zorganizowana przez PRF (konkretnie Anie Sahrę- dziękujemy!) w lokalu Moulin Rouge Petit w Złotych Tarasach. Fotograf mój tak się nudził czekając aż będę gotowa że aż postanowił zrobić backstage. Malowała mnie świetna Monika Majewska-Chuchała (TUTAJ Jej Blog ). A poniżej efekty mojej pierwszej sesji z Andrzejem (LINK do facebooka )!









Nie tylko Andrzej mnie fotografował, robili to też inni z PRFu! Poniżej kilka zdjęć, które mi się najbardziej spodobały wraz z podpisaniem twórców.

Fot. Patrycja Czupryn

fot. Sylwia Olszewska

fot. Sylwia Olszewska

Sesja odbyła się na początku lipca... No cóż, mam pewien poślizg w dodawaniu postów, ale idą zimne dni, więc będzie czas na dodanie wszystkich wakacyjnych szaleństw! :)
I zapraszam na mój fanpage na facebooku, tam nie jestem spóźniona ze zdjęciami :)
Karolina Anna Prusińska
pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!