niedziela, 15 września 2013

Pin up Girls!

 Ach w tym całym zamieszaniu spowodowanym uzupełnianiem starych sesji zapomniałabym o pewnej świetnej czerwcowej jeszcze sesji ze świetną modelką i ulubioną fotografką! Mam nadzieję, że te czerwcowe upały umilą Wam niedzielne chłodne popołudnie ;) Z Joanną Czekaj na pomysł pinupowej sesji na plaży wpadłyśmy zaraz po pinupowej sesji w śniegu. Znalazłyśmy genialną modelkę - Ewę Rowińską  (Faith )
Miłego oglądania efektów! :)


Wisła. Wiem, to obrzydliwe, szczególnie w Warszawie... Ale ubrudziłam się w błocie więc musiałam się jakoś opłukać. A skoro już byłam w wodzie to przy okazji zrobiłyśmy kilka zdjęć ;)




Podobne gdzieś widziałam;)

Reszta fot, w tym foty Ewy na fanpage u Asi: LINK
Do następnego postu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!