piątek, 1 stycznia 2016

Wylicytuj sesję zdjęciową!

Ostatnio wszędzie widać posty z podsumowaniami 2015 roku albo z postanowieniami na 2016.
Ja za to mam dla Was inną ważniejszą informację. 

Na licytację na rzecz WOŚP wystawiłyśmy z Wiki sesję zdjęciową z profesjonalnym wizażem!
Licytacja od 5zł, ktoś z Was się skusi? Życzę powodzenia!



Podsumowania roku nie będzie. Powiem tylko, że ogromnie się cieszę, że zaczęłam przygodę z fotografią. Dziękuję Andrzejowi, który mnie w tym wspierał i dużo nauczył. Również dziękuję wszystkim osobom, które współpracowały ze mną przy sesjach!
Sesje, które zasługują na wyróżnienie to:

Sesja Marty, Ani i Martyny (tak, miałam aż 3 modelki!)




Postanowienia noworoczne moim zdaniem są bez sensu. Zamiast "postanawiać" trzeba zacząć działać. Od dziś, nie od jutra. I nie mówcie sobie "eee, przecież mam cały rok na wypełnienie postanowienia", bo takie gadanie nie zdaje egzaminu :)

Mam nadzieje, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!