poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kwiecista sesja w bieli


              Oto sesja jaką wykonałam miesiąc temu. Dziewczyny, Marta i Ania poprosiły mnie o zdjęcia, gdy miały już cały pomysł w głowie. Suknie Marty i Ani są od Lady Elbereth, a kwiaty i scenerię zorganizowała Jola Godzisz. Martyna brała udział jako wizażystka,
ale również zapozowała do kilku ujęć ;)
To był bardzo babski i bardzo udany dzień! Zmęczyłyśmy się strasznie, słońce dawało niemiłosiernie, ale za to jakie efekty piękne :) Zapraszam do oglądania!



















modelki: Anna Gębala
Marta Lewandowska
wizaż: Martyna Altewęgier
kwiaty: Jola Godzisz
suknie: Lady Elbereth
foto: Artcharlotte

12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Kojarzą mi się z jesienią :)
    Może zaobserwujemy gdyz prowadzimy blogi o podobnej tematyce?
    neskakasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.... niesamowite! *.* Te wianki i sceneria mnie po prostu zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękno samo w sobie!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow piękne zdjecia! jak slubne xD Ale piekne sukienki.
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to miał być taki ślubny klimat, Ola 😂😂

      Usuń
  5. Piekna, eteryczna sesja. Kojarzy mi się rusałkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, delikatne, eteryczne, skromne :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!