sobota, 18 kwietnia 2015

Charakteryzacje Wiki Pawlak

Hej!

Zastanawiałam się, co by wrzucić na bloga, tak żeby Was zainteresować, a nie znudzić... Początki są trudne, ale powroty po rocznej przerwie jeszcze trudniejsze!
Ten post będzie o charakteryzacjach jakie w ostatnim czasie robi na mnie Wiki Pawlak :) dzięki Wiki mogłam się zobaczyć już w tylu odsłonach... Część z Was pewnie widziała już prace Wiki na moim FB albo na instagramie. Chciałam pokazać je wszystkie w jednym poście :)

1. Charakteryzacja na laleczkę. Czyż nie jestem urocza? :D Miałam na sobie różowiutką sukienkę :)





2. Charakteryzacja na hinduskę, bardzo się sobie spodobałam w tej wersji ;)


3. Charakteryzacja na Azjatkę. Jednak soczewki sporo zmieniają wygląd, a tutaj to nawet nie soczewki tylko ingerencja jakiegoś dziadowskiego programu do obróbki xD


4. Tribalowe inspiracje, bluzka z tribalową tancerką również wykonana przez Wiki :)


5. Abstrakcyjne nakrycie głowy



6. Kolejne nakrycie głowy, czułam się jak artystka-malarka xD


7. Typowy hipis :)


8. Punk



9. Ostatnia (na chwilę obecną) charakteryzacja. Cybergoth:)





Powiedzcie, która charakteryzacja podoba Wam się najbardziej i dlaczego :D ciekawa jestem, bo sama nie mogłam się zdecydować... Prace powstały na potrzeby zaliczeń do szkoły Wiki.

Charakteryzacje: Wiki Pawlak

Artcharlotte




16 komentarzy:

  1. Pierwsza.. Te oczy ! Niczym lalka ! Zakochałam się w nich <3 Przygotuj może jakiś post jak to się robi ! Chętnie się dowiem i sama spróbuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tylko modelką na tych wszystkich zdjeciach. Nie ja robiłam charakteryzacje tylko przyszła pani charakteryzator Wiki Pawlak :) a co do oczu to chyba tumblr i youtube powinien być pomocny, w internecie jest tego dużo, więcej nie mogę pomóc bo sie zupełnie nie znam... :/

      Usuń
  2. Hinduska i hipis <3 śliczne stroje i makijaze, widac ze kolezanka ma talent a Ty nadajesz sie na modelke ;))
    To zdjecie jako hipis jest sliczne, taka stylizacja nadawala by sie nawet na jakas impreze wiosenna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie... Nie pomyślałam o tym:) dziękujemy za komplementy:D

      Usuń
  3. #1 Cybergoth (całość)
    #2 hinduska (nie widać całości)
    #3 Abstrakcyjne - make up przede wszystkim
    #4 Tribal (strój też, ale bez kropek)
    #5 oczy i obróżka Punk

    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym komentarzu wyświetla mi się taki trójkąt z wykrzyknikiem więc nie wiem czy moge odpowiedzieć, może wirusem jakimś mnie zarazisz :(
      Wiedziałam że na pierwszym miejscu będzie cyber... xD

      Usuń
  4. wow, bardzo ciekawe te charakteryzacje. Mi najbardziej podoba sie hinduska i punk. Tu widać artyzm. Masz bardzo plastyczną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o sobie bym nie powiedziala ze mam plastyczną urodę xD Wiki jest po prostu wspaniała :)

      Usuń
  5. w roli laleczki, albo hipiski chętnie bym Cie zobaczyła przed moim obiektywem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na laleczkę już jestem umówiona ale z hipiską bardzo chetnie Ci zapozuję!

      Usuń
    2. to rezerwuj dla mnie! :D obmyśle całą koncepcje i odzywam sie na priv! :D

      Usuń
  6. 2,3,9 najlepsze! ale w tym punkowym Ci do twarzy - nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracałam w tym makijazu do domu i wszyscy sie dziwnie patrzyli haha ;) ale fakt naprawde mi sie podobalo i mogłabym tak chodzić może nie na codzień ale np. Na koncerty. Gdybym umiała sie malować xD

      Usuń
  7. Świetne stylizacje, najbardziej spodobały mi się pierwsze trzy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to oczy w roli głównej - w stylizacji na Azjatkę przypadły mi najbardziej do gustu. Nie ma tu zbędnego przepychu, choć jest coś innego...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!